Nyårs löftet !!! 2010

Jaha då va de min tur att börja blogga, måste ju följa strömmen...
Brorsans tjej har tjatat hur jävla länge som helst nu, så de vart mitt nyårs löfte till henne !
De va lika bra för att försöka sluta röka kör man ju me var ända jävla år, och de gå ju alltid åt helvete, så fuck de !

Men satan vilken jävla start på de nya året!
bara samma tårar, i både gott o ont!
MEN nu e allt löst!!!!!

Va på en råå bra fest, me massa gott att dricka o me jävla massa kul folk, lite dålig musik, men men!!!
trodde ja skulle vakna upp å må rååå dåligt, men ja mår primaballerina :D
Å de e ja rätt glad över, vakna upp i en säng!!! jävligt nice me tanke på att ja bor på min brors soffa!
Fattar inte hur dom står ut !!! de e knappt så ja pallar me mej själv xD

Men va säger man!! ALLA ÄLSKAR MALIN!
De går lixom inte att tycka illa om mej ! Något själv kär kanske, men de bjuder jag på !

Hare så hörs vi !!! Tjenis Penis !


Kommentarer
Postat av: Anka

Wohooo äntligen <3

2010-01-01 @ 21:03:15
URL: http://babysjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0