Tja faaan !!!!

Idag va ja o Jossan o Vilma på huddinge..
Va på koll hos gyn... OMG VA DOM INTE E FÖRSIKTIGA !!!!!
Trodde hon skulle ha sönder mej totalt !!!!
O efter de så Vart min Stackars lilla vilding stungen av en geting!!!!
Men de gick över rätt fort.. o de va rätt skönt.. fördelen me de hela va att vi va såå nära sjukan att de var bara bra att de hände där första gången.. För Jossan visste inte om hon va alergisk?!?... Men de vart lite svullet, o lite rött ...

Sen fortsatte vi in till stan.. Skulle till Piercaren O visa min Tunga o byta stav !!!
De gick as bra :D
Den hade läkt såå fiint sååå !!!!
Så nu har ja gått från 19 mm till 14... rätt stor skillnad... AS NICE ... O Helt i svart !!! <3
Imorgon såå ska ja intill stan me Anne o Anna  <3 !!!
Ska gå i Gayparaden !!!! Ska bli as kul !!!
O första gången ja träffar Anna ! :D
Ska bli jätte kul.. Har bara hört massa fina saker om henne :D
Såå ja kan tänka mej att ja kommer tycka om na på en gång !!!! <3
Jossan o Vilma skulle oxå åkt me.. Men Jojje O Hannes e i Sthlm o vill sååå gärna gå på grönan.. Så jossan åker me dom...
Men sen på kvällen så åker ja nog hem till jossan o myser..
Å på MÅNDAG ERE TILLBAKA PÅ JOBBET !!!!!!
Typ de ända possetiva me de e typ att ja ska få håret fixat.. Min utväxt e INTE OK !!!!!
O mitt röda... E INTE RÖTT !!!! De e typ ORANGE !!!!!

Owell.. Nu ere dax att göra annat...

Pyss & Kyss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0