Grattis Rakas !!

I fredags fyllde min älskling 22 år !!!
Såå vi fira honom på vårt älskade botvid !!
Hahaha vi blev ett gäng, as kul va de .... Massa av han vänner några gemensamma, o mina Hjärtan Åsa o Nath !!

Åh så har ja äntligen börja plugget !!!! Vem hade kunna tro att de skulle va en längtan tillbaka... men satan sååå jävla kul ja har, vår lärare Diana e heeelt underbar !!!
såå e de nån som känner sej manad att bli, Manikyrist eller liknade så sök till Naglar.com !!
Dom e såå jävla bra !!!

Just nu sitter ja å små slappar, väntar på Åsa...
Vi ska åka till JOSSAN !!!!! Som ja har saknat sååååååå stört mycke !!
Ska bli jätte mysigt o få träffa min lilla korv igen oxå !!! Min älsklings Vilma ! <3 <3




Party Tim ! <3

 

Ett par öl å Nån drink senare !!!

Åh ja som e lika snygg som vanligt xD



Pyss & kyss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0