Va hände?!

Vet inte riktigt varför ja sluta skriva... IGEN!
Tidsbrist kanske?

Hur som helst! Operationen e klar och ja mår hur bra som helst!
Känns lite overkligt o konstigt? För ja minns inte riktigt dom sista dagarna innan operationen..?
Mådde nog inte så bra! Ja va ärligt talat livrädd, men först kvällen innan?!
Innan de så gick ja bara runt o intala mej själv, allt e toppen, de e massa dagar kvar!!!
O sen blev de sista dagen på jobbet o kvällen före dagen me stort D!
Ja mådde så jävla illa! Svetten rann o nerverna låg utanpå kroppen! Visste inte riktigt va som va upp o va som va ner. Gick igenom väskan en sista gång, har ja allt me mej?
De skulle bäddas rent i sängen, ja skulle duscha o tvätta håret och sen va de dax att sova...
Ja kom ut ur duschen, gick ut o tog en cigg o sen va de dax...
Mycke tankar när ja väl la mej ner, " tänk om ja inte vaknar ur narkosen? Eller om de kanske måste bli en öppen operation ist för titthål?!".
Sen tvär däcka jag!
Kl ringde kl 04:00!!!
Ja skulle än en gång duscha och tvätta håret! Vi skulle va på plats kl 07:00, o skulle ja dricka nått innan vi åkte in så va de innan 5.. Efter de Inge mer!
Så när ja va klar i duschen gick ja ut på balkongen o tog min kopp kaffe o min sista cigg!

O vips så va vi på plats i väntrummet, de kom bara fler o fler. Men till slut va de min tur, ja fick träffa en sköterska som skulle ge mej lite piller?
Ja tog mina piller o gick o satte mej o vänta... Så fick ja träffa kirurgen, han rita lite streck på magen o sen fick ja gå o byta om.
Kände mej lugn som en filbunke!
Så kom de in en annan sköterska som kom o sa till att de va dax att rulla in på op nu!
PANIK!!
Tim hade sprungit iväg minuten innan för att fixa ny parkeringsbiljett!
Men vi rulla iväg, o när vi kom att gå förbi hissarna så stod han där!! ❤
Vi sa hejdå o vi rulla vidare...
Nu va de straxt min tur.. Skulle bara få en infart i handen först, när de va gjort så gick ja in, hoppa upp på de jätte konstiga operationsbordet o blev fastspänd.
Svårt att förklara men den påminner om en gynstol!
Sen kom de super gulliga narkos teamet o sen sov jag!

Fortsätter nån Annan dag xD
❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0