Mindre fantastiska Onsdag!

Satan i gatan vilken jävla förkylning! 
Natten va lång o hostig, mycke idéer som dök upp under min sömnlösa natt!
Tex tänkte ja försöka mej på att under hela Oktober skriva nått minst en gång om dan! 

Precis kommit hem efter VÄRLDENS längsta dag! 
Va som sagt vaken halva natten, ock när kl ringde kände ja vara att de här håller INTE! Så ja ringde Laila för att sjuka mej, men hon va inte på plats än så ja somna om.... Lite för länge! 
Vakna 09:43! Jag börja 09:00!! 
PAAAANIK... Ringer Laila o ska berätta att ja blir hemma, varpå hon svarar att de GÅR INTE! 
-Ja har bokat kund åt dej kl 11... 
SKJUT MEJ! 
Alltså om ca 1h!!!! Jag har precis vaknat o skulle behöva åka om 15 min.
Men som tur va hade hon ringt pappa så han körde mej! ❤️ 
Men min plan va att fixa 11 kunden o sen direkt hem! Men ICKE! 
Jag va hemma 19:26...
Tröttare än tröttast! 
Nu e ja mätt o belåten och ligger utslagen i soffan och hostar.
En kopp te o lite nässpray så e kvällen gjord! 

Go natt ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0